středa 30. května 2018

Když začnou pána ...

... v mém věku zdravit pohledné mladé dámy jako první, příliš to nelichotí. Mám ale štěstí, že bydlím alespoň v takové prdeli (ano, je to vulgarismus, ale výstižný a vystihuje i nejbližší město), kde nejezdí městská doprava. Pokud by mě v takovém autobuse mladé dámy a slečny uvolňovaly místo k sezení, bylo by to ještě horší a mé chatrné sebevědomí by bylo zadupáno zcela. :-)
Dnes jsem si ovšem připadal mimořádně stár.  Ani ne proto, že jsem začal den svou obvyklou hrstičkou pilulek na to i ono, ani prooto, že mě cestování autem pranic netěšilo, ba dokonce silně prudilo.
Závěrečná rána přišla nenápadně k večeru. Jakási pohledná mladá maminka nám tu roznáší letáky. A stalo se přesně to, že na mě zahalekala zdvořilý pozzdrav tak rychle, že jsem prostě nemohl stihnout pozdravit ji první. I to ještě šlo.Ale otevřel jsem schránku, abych jako správný geront proběhl letáky  a sestavil si seznam supervýhodných nákupů. A koukám, jedna nabídky byla fakt skvělá. Že by mi paní chtěla něco naznačit, či jen svědomitě plní svěřené úkoly a stejnou skvělou nabídku dostávají všichni? :-)



Asi je prostě čas, vybírat ne zájezd do termálů, ale do jihlavského Bedřichova. Je to taky za teplem. Jen místo teplé lázně je vyhřátá kremační pec. :-)
Tak jsem si aspoň pustil svého oblíbeného Dědečka. :-)


Žádné komentáře: