pondělí 30. října 2023

Když na hřbitově o Dušičkách...

... koukáte malinko po hrobech, často jsou k vidění věci podivné. Prošel jsem se sestrou hřbitov v Soběslavi, ale na jiných hřbitovech je to obdobné. 

Zajímavé ovšem bylo, koho jsem na tom hřbitově potkal. Jsem už ze Soběslavi skoro půlstoletí odstěhovaný, tak tam moc lidí neznám. Ale zaujala mě schoulené postava na lavičce  stranou od hlavních tras. Bylo zřejmé, že dotyčný je hluboce nešťastný a pláče. Připadal mi nějaký povědomý, tak jsem přišel blíž. A ano, byl to on. Seděl tam smutný a štkající Dobrý Vkus. Raději jsem se ho neptal, co se mu přihodilo. Bylo to zřejmé. Viděl výzdobu...
















3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já jsem pro přírodu ale ...

Anonymní řekl(a)...

Já dala živou květinu, sesadila podzimní mísu a ještě trvanlivý věneček, každého věc, taky nemusím květiny z poutě, když barevně křičí...

Anonymní řekl(a)...

No, kýč jak bič....Nechají se i koupit přírodní a moc pěkné, pokud někdo prostě nesvede, ale u někoho je to o vkusu, u někoho i cena, ale jednou za rok...To bych zvým zemřelým blízkým nemohla udělat.