sobota 18. listopadu 2017

I (malo) města slaví 17.listopad...

Sám jsem se oslav 17. listopadu ve městě nikterak neúčastnil. Tím spíše, že 16. listopadu se v Chotěboři konal lampionový průvod a to je přesně ten typ akce, jaký mám od svého psychiatra zakázaný. Evokovalo by mi to vzpomínky z dětství a oslavy úplně něčeho jiného. Původně měl být 29. října, ale nějak se to posunulo... Ani slibovanými mažoretkami a ohňostrojem jsem se nenechal nalákat.
Tak jsem jen dnes zahlédl v Chotěboři pozůstatky této, jistě lidem oblíbené, akce. Přetékající odpadkové koše, nezametený čurbes po ohňostroji a multikárou rozježděné trávníky a trvalkový záhon.
Asi nejde srovnávat s nedalekým Havlíčkovým Brodem. Je to přece jen okresní město. Tam ale ještě o deváté hodině večerní nabíhají zaměstnanci technických služeb posbírat případné odpadky a dohlédnout na to, aby bylo náměstí zase v pořádku. Ale Chotěboř je malé a klidné město. Tady to do pondělí vydrží.... :-(




S potěšením jsem ale zaregistroval, že i v Chotěboři se najde ještě asi pár jedinců, kteří si vzpomenou na listopad 89 a na Václava Havla. Jen škoda, že jich je tak málo.










 






A na závěr jeden neškodný obrázek, kterým snad nikoho nepohorším a nenaštvu. :-)

Žádné komentáře: