středa 25. října 2017

Jo volby, ....

.... to je krásné téma.
Dneka jsem potkal jednu známou z vedlejší vesnice, se kterou jsem se už nějaký čas neviděl. Tak jsme probrali bleskově pár aktualit. I na ty volby došlo.
Ta žena je katolička. Dobrá katolička. Bez výsměchu. mají to  prostě dáno geneticky. A já jen pes pohanský, ničemu nevěřící. Ani sobě. :-)
I dozvěděl jsem se, že údajně chotěbořský pan děkan před volbami do sněmovny posílal jakýsi mail, který doporučoval volit pana Okamuru. Ovšem ne Hayato Okamuru, člověka určitých zásad, ale jeho neváženého bratra, Tomio Okamuru.
Naivně jsem si myslel, že by bylo korektní , držet se zásady:" My nesmíme ani naznačovat." Když už bych připustil možnost určitého morálního pochybení pana děkana, čekal bych, že lidu obecnému doporučí KDU -ČSL. Aby to zůstalo ve firmě. :-)
Ne! Pan děkan se asi rozvzpomněl na dobu slavných křížových výprav  a doporučil Tomia...
Zdá se mi to býti v dnešní době kapánek malér. Kam se nám podělo ono křesťanské milosrdenství?  Ano, je v řiti, proč si to nepřiznat. I slouha Boží Radí: Nic než národ! :-(


Žádné komentáře: