úterý 3. října 2017

Jen koukám, kdo mi to zase leze do chalupy....

.... a nejsou to žádní migranti, jak bych v celočeské hysterii čekal.
Dnes se mi vetřeli do domu dva obskurní tvorové. Zcela český soudruh Kováčik a domestikovaný Japonec Okamura. Oba tedy naštěstí jen na předvolebních tiskovinách. Ne dosti na tom, že mi jeden bolševik, trojka na kandidátce (tedyspíš nula, ale od té nečíslují) visí u chalupy. :-(  Na plachtě , aby  někdo nevolal havrany... :-( .



Tak mám tedy doma volební Haló noviny s jedničkou Kováčikem. Dojmy z téhle tiskoviny jsou jednoznačné. Slušně to opsat nejde. Je to sračka! Ale aspoň jsem si přečetl volební program soudruhů. Zaujal mě hlavně tento bod:

Svobodná kultura i sport dostupné všem.

Nesmí být pouze byznysem pro vyvolené.

A vzpomenu si na Škvoreckého, Hutku, Kryla  a spoustu dalších, kolik krásné svobody pro kulturu jim tady soudruzi vytvořili. Takový ideál má soudruh Kováčik?
A jak se sportem? Kdo komu brání svobodně sportovat? Může každý! A má-li soudruh Kváčik pocit, že to nejde, pak se ptám: A co třeba běh? Jestli má některý soudruh pocit, že ani to svobodně nejde, bylo by možné ho třeba přesvědčit nějakým vhodným instrumentem. Na koně se v takovém případě používá bič. Určitě i lecjaký starý volek by pochopil takový argument! :-D

A náš domestikovaný Japonec?  Ten taky dodal hodnotnou tiskovinu. Jen umí brnkat na strunku strachu z migrantů. Ne, netvrdím, že to nenív evropském měřítku problém. Rozhodně ale ne takový, abych volil Pitomia.
Jedna věc mi ale v téhle tiskovině udělala  radost: společenská hra "Okamurův domeček" ! Název zní slibně - čekal jsem něco z prostředí bývalého Zemského ústavu pro choromyslné v Havlíčkově Brodě, nebo z nějakého podobného zařízení. Ale kdež! Je to jen opajcnutý a lehce zmodifikovaný hrací plán klasického Člověče, nezlob se!
Ten chlap nemá žádnou fantazii! :-(

Žádné komentáře: