pondělí 26. září 2016

Nečekaná návštěva

Dnes jsme měli doma nečekanou návštěvu. Naštěstí jen v poštovní schránce. S poštou jsem vybral obálku, bílou, nijak nenadepsanou, na omak v jednom místě nepřirozeně zbytnělou.
Zpytoval jsem svědomí, koho jsem mohl v poslední době naštvat tak, že by mi hodil něco nepěkného do kastlíku, ale na nic jsem nepřišel. Otevření jsem  nechal na manželce s přesvědčením, že to bude nějaká volovina. A ono jo!
Na návštěvu do poštovní schránky mi vlezli soudruzi kandidáti do krajského zastupitelstva. A rovnou za KSČM. Proti oběma pánům nic osobního nemám, ale snad bych raději viděl Jehovisty, než tohle...
Pánové jsou to úctyhodní a lid obecný je má rád. Jeden je zastupitelem města Chotěboř a druhý už se dokonce etabloval v krajském zastupitelstvu.  Ale tohle přepískli. A to i přes to, že mi slibují guláš, pivo a kafe grátis, když si je přijdu do Chotěboře poslechnout. Asi to oželím a natočím si raději skleničku vody z vodovodu. Od téhle party by mi gulášek hořknul v hubě. Ale koukám, z obálky vypadlo ještě cosi - bloček. S krásnými třešničkami. Jsem k nim nedůvěřivý. Nebožka babička mě vždy varovala, prý po nich často bolí břiho, hlavně, když se na ně napijete. Napadlo mě snad jen jedno využití toho bločku, ale stejně jsem ho vzápětí zavrhnul. Je to moc malý formát a při použití bych si mohl umazat prst....


Žádné komentáře: