čtvrtek 2. července 2015

Poslední věci člověka....

Dnes jsem dostal do kastlíku letáček s úžasnou, naprosto neodolatelnou nabídkou. Akční nabídka hrobů.
 Ano, jsem ve věku, kdy pánové bývají postiženi prvním infakrtem, vzhledem k cukrovce a vysokému tlaku se mi to může přihodit sofort. Má manželka mi vždy vyhrožovala, že až mě zaklapnou do futrálu a projedu pecí, nasype popel do přesýpacích hodin, prý aspoň konečně jednou budu něco dělat.
 Dnes, když jsem viděl nabídku akčních hrobečků s  apartní módní vlnkou, říkám manželce, ať mě raději vysype na libovolném místě, tohle, to nad sebou nikdy mít nechci.
  Nedej bože, abych se pak ocitl na krchově, kde nějaký agilní blb instaluje krtkoplaše z PET lahví. Dělá to hrozný kravál, tam bych fakt ležet nechtěl. :-(
A tu se má manželka nečekaně projevila jako bytost milující, přející mi jen to dobré a povídá: "Vysypu Tě pak do Doubravy, aspoň se jednou konečně podíváš  k moři! " No není úžasná? :-)


Žádné komentáře: