sobota 18. července 2015

Mé setkání s orgánem. Policejním.... Prý....

Páteční ráno bylo v Chotěboři v místech. kde jsem sekal, takové nějaké jiné. Naproti přes ulici, u firmy, která obchoduje s palivovým dřívím stálo policejní auto. Chotěbořsští okrskáři. Nějak jsem věci nevěnoval pozornost a kroužil dál na sekačce. Za chvíli přijíždí další auto. Druhá parta z chotěbořského oddělení. A během pár minut třetí. Tyhle pány jsem už neznal.Dva chlápci v civilu, jeden vlekl velký kufr. Až teď jsem si všiml prostřiženého plotu a lehce pochroumané Avie s kontejnerem - vypadala, že jí někdo zinknul do okna.
Jak jsem projížděl kolem, říkám chotěbořským: " To jsou ale veliké manévry! Cítím se být ošizen. Když mi ukradli traktor, byli jste tam jen dva a jedno auto..."
I dozvěděl jsem se, že tu v noci nějaký padouch chtěl štípnout Avii. Naštěstí se nezadařilo. A na místní skládce se prý někdo pokusil o bagr. Proto auto druhé party, která jela odtamtud. A poslední auto, to je technik z okresu, který  jel zajistit stopy. A protože jsem tvor zvědavý, koukám, čím policie fotí. No, ozbrojené sbory kanónem, že ano, co jiného! Tak jsem si ještě rýpnul a povídám: " Myslel jsem, že policie ČR je slušná firma a vy zatím fotíte Canonem! " Dostal jsem zdarma   krátkou přednášku o skvělosti Cnonu 600D pro policejní práci. .-) Už jsem se chystal k odchodu a jen jsem utrousil: " No jo, ono se dneska krade, ani poledne se nedrží." A jen jsem ztuhnul, když mi ten dobrý muž, kterému by i podle vizáže spíše v ruce slušel pendrek, než fotoaparát odvěti: " Chtěli jste demogracii, ne? Tak ji tu máte!" Musel jsem se rozvzpomenout na chabé zbytky slušného vychování a raději mlčky odejít.
Co myslíte, mluvil jak orgán policejní, či nějaký úplně jiný? :-(

Žádné komentáře: