pátek 11. července 2014

Zastavení v lomu na Borku

Tak jsem včera dostal od dcery avízo, že v hadcovém lomu Borek se vyskytuje květnatec Archerův v množství větším, než malém. Nedalo mi to a dnes, v pauze mezi deštěm, jsem tam zajel. Je to kousek... Původně jsem chtěl udělat i pár fotek lomu od zatopených vrat, kde mají jakýsi přístřešek i potápěci.
Když už jsem scházel cestou k lomu, viděl jsem zaparkované auto. Asi potápěči - nějaké oblečení na střeše, asi se připravují. Tu jsem zahlédl pod přístřeškem nějakou slečnu, vypadala dost malá a něco kouřila. Havana??? No to snad ne!  Jsem už starší pán a blbě vidím.Popošel jsem ještě pár kroků a rychlý obrat a nenápadný ústup. Nevšimli si... Slečna nebyla tak malá, jen byla v pokleku a to co kouřila, no to nebylo kvalitní havana. Byť to z dálky skoro tak vypadalo.
Ale jinak byla moje cesta k lomu úspěšná. Když jsem se z prožitého leknutí zotavil, našel jsem i 13 kousků květnatce Archerova. Měl jsem ještě zálusk na vážky a kapradinky, ale bouřka mne vypudila. Zase příště...









Žádné komentáře: