středa 9. července 2014

Z dnešního sekání v obci Bílek.....

.... se zrodil nápad na nový způsob obživy, či alespoň přivýdělek.
Hned, když jsem přijel s autem do obce, ještě než jsem složil sekačku a začal práci, povšimnl jsem si rodinky stanovišti stezky vedoucí Chotěbořskem, přímo na začátku malebného Údolí Dobravky. Rodinka rozbalila opulentní svačinu a chutě ji začali všichni její členové tlačit do hlavy.

Protože je to na samém pomezí chráněného území a jsem odchovaný klasickými kreslenými seriály, dostavilo se vnuknutí. I zaradoval jsem se a zaběhl za kolegou, který už kroužil na sekačce. Ledva jsem mu vylíčil spatřenou scenérii a řekl mu, že mám nápad, zablýsklo se mu s určitým pochopením v očích a pravil: " Méďa Béďa? Přisvědčil jsem. Byla by to prvotřídní turistická atrakce, povídám. Jsme taková chlupatá zarostlá zvířátka, ani toho maskování nebude tolik třeba... Zatím je to ve stádiu úvah - nevím, co by na to orgány policejní, orgány samosprávy a státní ochrany přírody.
A z mého pohledu je tu ještě jeden zádrhel: zdejší burani nepoužívají piknikové koše. A kraďte každou housku extra.... :-(

Žádné komentáře: