středa 16. ledna 2013

Jak jsem potkal Fotografa

Tak jsem dne potkal Fotografa. Uměleckého. Velké F je zcela na místě, protože se jedná evidentně o Umělce s velkým sebevědomím. A protože sebevědomí je zboží dnes velmi ceněné, možná cennější než co jiného, přeji mu ho. Setkání se naštěstí událo na síti. V prostoru jednoho nejmenovaného PhotoServeru. Při prohlížení fotografií jsem rozklikl jeden "umělecký akt" a musel jsem se smát. Když si přečtu použitý aparát - Canon 5D Mark II a vidím na fotografii uměle dodělaný otisk prstu a kýbl různého "prachu z negativu", nutně si kladu otázku, jaké hnutí mysli toho člověka vede k takovému konání? Nenapadá mne nic. Tím spíše, že to není jediná, takhle uměle doprasená fotka. Už jsem na černé listině a komentovat tohle Umění nesmím. Nevadí. K návratu mne nelákalo.

Žádné komentáře: