Dneska mě zase popadlo nějaké bejdlo a zachtělo se mi vyřídit si na O2 nákup nové SIM karty, nejlépe s tarifem O2 Machine. Protože jsem naivní trumbera, přihlásil jsem se na internetu na Moje O2. Když mi tam posílají faktury, určitě bude i nějaký čudlíček na online objednání kýžené maličkosti do zabezpečovačky. Chyba. To by bylo příliš prosté. Zkouším tedy online obchod. Ten se mi snaží vnutit další neomezený tarif.
Tedy zákaznická linka. Je to zadarmo, pohovořím a třeba i vyřídím. Leč nebylo tomu tak. Pán sice celkem správně nadhodil tarif , který jsem chtěl, pak se ale zeptal, jestli zabezpečovačka volá jen do jeich sítě. Souhlasil jsem. A pán mi učinil naprosto neodolatelnou nabídku: Nabídl mi skvělý tarif k volání a SMSkování do O2 za, nepletu-li se, asi 360 Kč. O2Machine je za 20 Kč měsíčně...
Nebyl schopen mi uspokojivě vysvětlit, zda je blbec on, nebo považuje za debila mě, když mi nabízí takhle výhodný obchod. Tak prý asi budu muset na prodejnu. Konverzaci jsem raději ukončil...
Na prodejně mi paní prodavačka poradila zákaznickou linku. Ona nemá čas mi odpovídat, má krám plný lidí. Věřím. Jestli se do obchodů hrnou všichni ti, kterým se dostalo fudované odpovědi na zákaznické lince, nepochybně bude fronta dlouhá. A já si buď koupím v sámošce předplacenku, nebo si budu muset udělat výlet do okresního města
No, krásně jsem se dneska nasral... :-)
Raději jsem si po dnešní zkušenosti šel spravit chuť starým dobrým flákem Sester Alanových:
Žádné komentáře:
Okomentovat